Wednesday, January 2, 2013

شناوری چیز خوبیست !

شما را نمی دانم، ولی بچشمِ من، یک عالمه حس خوب هست
توی این واژه:


آرامش،
یکجور آرامش و سکون مثبت، خالی از رخوت و تنبلی. از آن آرامش هایی که خستگی زداست،


رهایی،
این هم مثبت است، یعنی من حس می کنم که وقتی مثلا در افکارِ خوبی شناور باشی، از تقیدها و تعصب ها رهایی یافته ای!


واقع بینی،

یعنی ، غافل نیستی ازینکه هیچ چیز ، برای همیشه شناور نخواهد ماند،یعنی می دانی که


یا غرق می شوی، یا حل میشوی، یا کسی می آید و بیرون می کشد تورا
از این همه  حس خوب ! 


شناوری 

یعنی اینکه در چهارراهِ 

تهدیدها ،  فرصتها  ، امکانات ، کمبودها ، 

آنگونه برآیندِ نیروهای داخلی و خارجی را صفر کنی که تا آنجاکه می شود آرام بمانی؛ 

با حداقل هزینه، و و با کمترین تلفات ...



اصلا، خیلی وقتها دلم میخواهد، آخر نامه هایم بنویسم: 

شناورباشی عزیز دلم !! 

No comments:

Post a Comment